ריהוט למשרד
ריהוט למשרד
אחת הדרכים לאפיין את העסק היא באמצעות הריהוט במשרד, כאשר המגמה כיום היא עיצוב בקו נקי, מינימלי, שמצביע על יוקרה, חדשנות ואלגנטיות ולכן, עיצוב משרד, זה הרבה יותר מהותי לעסק ממה שנהוג לחשוב וניתן דרך עיצוב נכון לחזק את התדמית של העסק.
מיתוג עסקי דרך עיצוב המשרד
ריהוט למשרד, צריך להיעשות באופן שבו כל מי שנכנס יוכל כבר בשניות הראשונות לקבל את הרושם הראשוני הרצוי ולהבין את המסר שהמשרד רוצה להעביר, שכן הן אנשי העסקים והן הלקוחות, מעדיפים להיכנס למשרד שהינו מאובזר, מסודר ואשר האווירה בו היא של נוחות ויוקרה ויש דגש על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד.
עסקים רבים מחליטים לעשות מיתוג מחודש לעסק, באמצעות שינוי הלוגו, צורת העבודה, בניית אתר באינטרנט ועוד דרכים נוספות שמטרתן לעזור לעסק להיפתח לקהלים חדשים ולהצעיד אותו קדימה, מבחינה עסקית וכלכלית, כאשר חלק בלתי נפרד מזה, הוא עיצוב המשרד ושינוי המראה הכולל מן הקצה אל הקצה.
המיתוג צריך להיעשות על ידי איש מקצוע, כדי שהתוצאה תהיה מוצלחת, שכן ניסיון לחסוך בעלויות העיצוב עשוי להוביל לכך שהמטרה לא תושג והמשרד לא יקבל את המינוף המתאים כדי לשנות את התדמית ולכן, משרד שמעוניין להתקדם ולהגיע ללקוחות חדשים צריך להשקיע בהליך המיתוג את הזמן והכסף הנחוצים.
נוחות מול עיצוב
אחת הדילמות העומדות בפני בעלי המשרד, כמו גם המעצב בהליך המיתוג היא האם לתת דגש על עיצוב או נוחות, שכן לא תמיד שני אלה הולכים יד ביד ולעתים יש צורך להתפשר בצורה מסוימת כדי להגיע למיתוג מוצלח. יחד עם זאת, ניתן למצוא ריהוט למשרד שהוא גם מעוצב וגם נוח, יתכן ובעלות גבוהה יותר, אך משתלמת.
הפשרה על הנוחות יכולה להיות בחלק הקדמי של המשרד, במשרד הקבלה אך במקומות שבהם עובדים שעות מול המחשב, צריך לוודא שהכיסאות ופינות הישיבה הם בנוחות מקסימלית, כדי שהעובדים לא יסבלו מכל מיני בעיות רפואיות, כאשר מעצב מקצועי יוכל ביצירתיות וכשרון להגיע למצב שבו העובדים ייהנו מסביבת עבודה נעימה ונוחה.
כל בעל עסק צריך לזכור, כי המיתוג חשוב לעסק, ויכול לקדם אותו למקומות חדשים, במסגרת התהליך, יש לשתף את העובדים ולקבל מהם משוב הן בנוגע לעיצוב והן בנוגע לנוחות, כדי שהעובדים ירגישו חלק שווה ערך ויהיו מוכנים לעזור לעסק לקראת השינוי שהוא עומד לעבור ויגלו הרבה יותר סובלנות לכל העניין.
נראה אם כן, כי העסק יכול לשנות את פניו באמצעות ריהוט למשרד, שהינו חלק ממיתוג, כאשר ההחלטה של העסק אם לתת דגש על הנוחות או העיצוב צריכה להיעשות בצורה חכמה ובשיתוף עם כל העובדים הבכירים והזוטרים, כך שהמשרד ימשיך לייצר את התפוקה הרגילה ואף יותר, וזאת במיוחד אם המדובר בעבודה משרדית הדורשת ישיבה ממושכת.