ריהוט למשרד – שלב אחר שלב
ריהוט למשרד – שלב אחר שלב
השלב הראשון בריהוט המשרד הוא מיפוי הצרכים. הכוונה היא לחשיבה מוקפדת על כל אותם התפקידים והשימושים אותם צריך המשרד למלא. האם המשרד מארח לקוחות או רק משמש מטה מקצועי, כמה עובדים נמצאים, האם יש צורך בחדרים מופרדים או בחלל משותף, האם נדרשים דלפקי קבלה או שולחנות עבודה, האם יש צורך במטבחון וחדרי נוחיות, כמה כניסות דרושות, האם צריך חדרי המתנה וספסלים לאורחים ועוד שאלות רבות. מיפוי נכון של כל הצרכים הוא הדרך היחידה לעשות עיצוב פנים משרדים כמו שצריך וללא טעויות. בין אם החלטתם לרהט בעצמכם או להיעזר בבעל מקצוע כמו אדריכל, מעצב פנים או נגר מקצועי, השקיעו מחשבה בשלב הראשון והחשוב מכולם.
ריהוט המשרד: שלב שני
אחרי שהבנו את הצרכים של העובדים, של המנהלים ושל הלקוחות, הגיע השלב השני שהוא בחירת הרהיטים. כמובן שבחירת הרהיטים נעשית על פי מדידות מדויקות והחלטה על קו עיצובי מסוגנן וברור. זכרו שלכל סגנון מסר מסוים, וחישבו על האווירה שתרצו להקנות למשרד שלכם. מה שצריך לעמוד מאחורי כל בחירה הוא ההבנה שיש לשמור כל העת על שני דגשים: יעילות ואסתטיקה. ריהוט יפה ככל שיהיה, שאינו נוח או אינו שימושי – לא יענה על הצרכים שלכם ויצור יותר נזק מתועלת. השתדלו לשלב עד כמה שניתן בין חוזק הריהוט, השימושיות שבו ומידת האפקטיביות, יחד עם סגנון דקורטיבי שמוצא חן בעיניכם ויכול ללוות את העסק שנים רבות.
ריהוט המשרד: שלב שלישי
לאחר הזמנת שולחן ורכישת ארונות האחסון, שולחנות העבודה והדלפקים השונים, הגיע שלב האבזור. הכוונה היא לכל אותם חפצים ומכשירי חשמל שאנו זקוקים להם במהלך העבודה שלנו: לוחות מודעות, מחשבים, מדפסות לייזר, מכונות צילום, סוללות למחשבים ניידים, מכשירי פקס, טלפונים, כיסאות ישיבה, כלי כתיבה ועוד. חשוב לדעת שהוצאה כזו כרוכה בעלויות דומות לעלות הרהיטים עצמם, וגם כאן חשוב לעשות קנייה חכמה. השתדלו לרכוש את כל הציוד דרך אותו הספק, כך שתובטח לכם אחריות רבת שנים והתנהלות נוחה מול מקור אחד. בנוסף, קנייה סיטונאית של מוצרים רבים מקנה לכם את הזכות לבקש מחיר נוח והוזלה בעלויות בשל הרכישה הגדולה, אל תוותרו על אפשרות זו.
ריהוט המשרד: שלב רביע
אחרי שקניתם מדפסות לייזר, טלפונים וציוד לשולחנות הכתיבה, תיווכחו לדעת ריהוט משרדי הוא משימה שלא נגמרת. תחזוק המשרד הוא דבר שדורש מכם התייחסות יומיומית. מדפסות לייזר התקלקלו, צריכים לקנות סוללות למחשבים ניידים, הכיסאות חורקים והספריות דהו? זה קורה לכולם. כדי להימנע מנזק לפעילות השוטפת, רכשו מבעוד מועד טיונרים למדפסות, טלפונים חלופיים, סוללות למחשבים ניידים, כיסאות נוספים לישיבה, כלי כתיבה וציוד משרדי לעת הצורך ודאגו לאיש מקצוע זמין לנושא תחזוקת הרהיטים ועבודות נגרות הכרחיות